maandag 7 september 2015

Geboortehartjes voor twee jonge heren

De tijd vliegt. Het is al een poosje geleden dat ik wat gepost heb, maar heb in de tussentijd niet stil gezeten.

Allereerst een tweetal geboortehartjes van twee jonge heren, een maand na elkaar geboren.


afbeelding van geboortehartje voor Hugo, handgemaakt van linnen, liefs Doekedoek


Afbeelding van geboortehartje voor Iben, handgemaakt van een oud overhemd, liefs Doekedoek


Het eerste hartje is gemaakt van linnen en het tweede hartje is gemaakt van een hergebruikt overhemd. 


Ik ben dol op blauw-wit gestreepte overhemden! 
Mijn man kocht laatst een aantal overhemden en ik zag het al helemaal voor me: het ene overhemd werd de voering van een mooie tas, het andere overhemd was perfect om een stoere teckel-knuffel van te maken en nog een andere zou heel mooie hartjes worden. 
Mijn man zag mij al mijmeren en maakte droog de opmerking: 'Ik ga ze eerst nog heel lang dragen hoor...' 
Tja, een meisje mag dromen toch ;-) ?


De dochters van mijn buurman zijn beide pas van een dochtertje bevallen en de buurvrouw vroeg of ik een leuk kraamcadeau wilde maken voor de dames. Een leuke uitdaging!


Ik heb knuffels gemaakt voor de pasgeboren dames. Helemaal in de stijl van Doekedoek, dus van hergebruikte kleding. Maar hierover meer in de volgende post.


♥ Doekedoek ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen