donderdag 22 januari 2015

Handgemaakte zelf ontworpen hobo tas

Op Pinterest staan heel veel en heel mooie tassen. Geïnspireerd door al dit moois, heb ik eindelijk een eigen tas ontworpen. 


Het is een hobo tas, gemaakt van blauw denim. De binnenkant is gemaakt van een gebroken witte stof en genaaid met onzichtbare naden. Mocht ik het dus willen, dan kan ik de tas aan twee zijden dragen. 


Het handvat is gemaakt van een restje gebroken wit leer (ik heb een keer op mijn verjaardag een zak met restjes leer van een leeratelier cadeau gekregen).


afbeelding van handgemaakte zelf ontworpen hobo tas van denim, door Doekedoek, www.doekedoek.nl


afbeelding van handgemaakte zelf ontworpen hobo tas van denim, door Doekedoek, www.doekedoek.nl


Ik heb het patroon zelf gemaakt, gebaseerd op meerdere modellen.


Wel goed gelukt, al zeg ik het zelf.


♥ Doekedoek ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen